Humor: Nikmatnya Kopi Kucing (Versi dua bahasa)

12/11/2012 Alim Mahdi 6 Comments

Wkwkwkwk... bener-bener gak nahan pengen ketawa, Langsung saja Humor Kocak dari milist tetangga.

Kopi Luwak Vs Kopi Kucing?

Slamet mertamu nang omahe Faisol disuguhi kōpi. Jarene kōpine énak tenan, soalé Faisol ngelem kōpi sing disuguhno. Slamet akhire nyruput kōpine ampir entek, soale penasaran karo rasané.
Slamet bertamu ke rumah Faisol dan disuguhi secangkir kopi. Kopinya sangat enak dan nikmat, kata Faisol si tuan rumah. Akhirnya karena penasaran Slamet pun gak tahan dan nyeruput kopi tersebut sampai .

Slamet, karo merem2 ngrasakno : Iki kōpi opo thō Sol? Kōk rasané rodo kecut?
Slamet: dengan memejamkan mata dan menahan nafas mencoba merasakan nikmatnya kopi tersebut. “Ini Kopi apa tho Sol? Kok rasanya agak kecut?”.

Faisol : Iku kōpi istimewa, mèh podo karo kōpi luwak sing larang iku.
Faisol: Itu kopi istimewa, hampir sama dengan Kopi Luwak yang mahal itu.

Slamet : Woo ngono thō, kōpi opo jenengé?
Slamet: Waw... gitu tho, Kopi apa namanya?

Faisol : Kōpi kucing, aku gawé déwé iki.
Faisol: Kopi Kucing, Aku sendiri yang buatnya

Slamet : Opo'o kok jenenge kōpi kucing??
Slamet: Apa itu, kok namanya Kopi Kucing??

Faisol : Soale diolah lewat kucing. Kōpi luwak kan kōpine dipangan luwak ndisik sakdurunge diolah, kōpi kucing iki yo dipangan kucing ndisik sakdurungé diolah dadi kōpi bubuk.
Faisol : Karena diolah melalui kucing. Kopi Luwak kan kopinya dimakan luwak sebelum diolah, nah Kopi Kucing ini ya dimakan kucing terlebih dahulu sebelum diolah menjadi kopi bubuk.

Aku terinspirasi karo kōpi luwak, cuman bèn gampang aku gawe kucing ae.
Aku terinspirasi dengan Kopi Luwak, Cuma supaya gampang aku pake tahu kucing saja.

Slamet : Lah opo kucing doyan kōpi to Sol??
Slamet: Lah apakah kucing doyan Kopi toh Sol??

Faisol : Sakjane yow ora, kōpine tak gerus rodo kasar ndisik, trus tak campur iwak asin, mari ngono tak pakakno kucing.
Faisol: Sebenernya tidak sih, Kopinya aku gerus (dihaluskan) agak kasar terlebih dahulu, terus aku campur ikan asin, kemudian tak kasih makan kucing.

Slamet wetengé wis mulai rodo mules : Terus piye prosese Sol..??!
Perut Slamet mulai mules: Terus piye cara prosesnya Sol...??!

Faisol : Kopine khan metu bareng tαèk kucing, gerusan kōpiné disaring, dikumbah, terus dipépé sampek garing, trs digiling manèh sampek alus dadi kopi bubuk.
Faisol: Kopinya kan keluar bersama tahi kucing, kemudian gerusan kopinya disaring, dicuci dan dijemur sampai kering, terus digiling lagi sampai halus sampai jadi Kopi bubuk.

Lha iki yo kebetulan awakmu sing pertama nyubak kōpi kucing iki, ωōng yo durung onok sing tak suguhi kōpi kucing iki, aku déwé arep nyoba kok yo gak kolu..
Lha ini kebetulan kamu yang pertama coba Kopi Kucing ini, belum ada orang lain yang aku suguhi Kopi Kucing ini, aku sendiri mau coba kok gak kolu (gak tega = jijik)..

Yo'opo Met, rasané..?
Gimana Met, rasanya..?

Slamet: Azzuu....:Dª>:O:'(:ª=))
Slamet: Azzuu..... (asu = anjing)  Dª>:O:'(:ª=))

Azuuuuu tenaaann.... Kowe aazzzuuuuuu.................=D
Bener-bener Azuuuuu....... Kamu azuuuuuu.......... :D

Iki duduk Kopi Kucing jenenge Sol, tapi nek iki yo Taek Kucing jenenge....:Dª>:O:'(:ª=))
Ini bukan Kopi Kucing namanya Sol, tapi ini yo Tahi Kucing namanya.... : Dª>:O:'(:ª=))>>>

***Akhirnya Faisol dan yang dengar cerita inipun koprol dan guling-guling di lantai****

6 comments:

Lihat profile Alim Mahdi sekarang
Kunjungi www.mastersop.com

Konsultan SOP dan Penggagas "GERAKAN PENGUSAHA SADAR SOP"